Assessoria laboral a Barcelona
Gestió de l'àmbit laboral d'empresa
Assessorament laboral per a PIMES
- Confecció de nòmines, seguretat social i impostos en IRPF.
- Informes resumeixen per a conèixer els costos salarials per a l'empresa.
- Contractes de treball: formalització d'altes, baixes, pròrrogues, finalitzacions…
- Tràmits INNS i Mútua: Baixes per malaltia, accidents laborals, maternitat…
- Prevenció de riscos: assistència en la contractació del servei.
- Portal de l'empleat: Registro horari i accés en línia individual per a cada treballador amb la seva nòmina
- Gestió de pagaments de salaris
- Certificats IRPF.
- Relacions amb l'administració: Atenció a requeriments d'embargament crèdits, ajornaments…
- Remuneració de socis i administradors.
- Auditoria laboral per a assegurar-se que no existeixen contingències
- Utilització de ERPs financers: Navision, Anfix, Quipu o un altre a elecció dels nostres clients.
BENEFICIS DE COMPTAR AMB UNA GESTORIA LABORAL
- Estalviar despeses futures associades a les responsabilitats permanents dels empleats al no ser de plantilla pròpia
- Formació del personal sobre l'àmbit laboral
- Manteniment i adquisició de programari específic
- Aportar professionals amb experiència en diferents sectors.
- Millorar l'eficiència i l'eficàcia de la gestió
- Actualització i manteniment sobre novetats legislatives
- Outsourcing de processos.
- Disponibilitat de professionals en diferents àrees de la gestoria laboral Barcelona (legal, financera, organitzacional, auditoria, etc.)
PER QUÈ NOSALTRES?
- Des de 2003 ens hem convertit en un proveïdor de referència en serveis de modalitat BPO (Business Process Outsourcing)
- En Xterna comptem amb una xarxa de partners i col·laboradors amb una mateixa visió empresarial i recorregut.
- Estem en més de 50 països a través de BOKS International.
A XTERNA Soluciones en Outsourcing SLP ens encanten les empreses i treballem cada dia per a impulsar-les a ser la seva millor versió.
Ho portem fent des de 1996 a Barcelona ciutat. Som una assessoria integral formada per un equip d’economistes, auditors de comptes, assessors fiscals, advocats i graduats socials especialitzats en la prestació de serveis d’assessoria i gestió empresarial. Com assessoria laboral a Barcelona, estem segurs que podem ajudar-te, esperem el teu missatge.CONTACTA'NS
ASSESSORAMENT I ADMINISTRACIÓ LABORAL
Assessoria Laboral per a empreses
- Assessorament en matèria laboral.
- Assessorament i explicacions de convenis col·lectius aplicables: estructura salarial, anàlisi de cossos i categories professionals
, gestoria laboral barcelona, règims de sancions, mediació, etc.
- Un assessoria laboral barcelona abans de res tractarà d’ajudar-te a entendre tot el tema laboral donada la seva complexitat i temps requerit per a entendre totes les seves categories.
- Subvencions i incentius d’àmbit nacional, autonòmic i local.
- Tot tipus d’ajuda que es pugui rebre com a empresa o autònom és benvingut, per això l’assessor laboral s’assegura que tinguis aquestes necessitats cobertes.
- Realització de les nòmines o rebuts de salaris .
- Tràmits amb la Seguretat Social: elaboració de documents de cotització, inclòs el pagament de bonificacions i reduccions de quotes relacionades, gestió de discapacitats temporals i altres tipus de prestacions de seguretat social.
- Els tràmits amb la Seguretat Social poden ser molt pesats i normalment llargs, per això l’assessor laboral t’ajudarà en la realització dels tràmits.
- Emprar i manejar els contractes dels treballadors.
- Defensar l’empresa en litigis amb treballadors.
- En cas de litigi, l’assessor laboral t’atorgarà protecció legal i defensa assegurant que tot conflicte es vegi resolt de manera agradable.
- Manejar les jubilacions i baixes dels treballadors.
- Tràmits laborals de l’estranger
- Representar a l’empresa davant diferents autoritats.
- La assessoria laboral barcelona també sap com protegir l’empresa de les diferents autoritats en cas que entri en dubte les seves activitats.
- Defensa i assessorament legal en procediments d’acomiadament
- Prevenció de riscos laborals
- Brindar solucions viables als problemes trobats en el procés d’avaluació de riscos laborals i posterior desenvolupament.
- Rebaixar els costos en la matèria laboral
.
- Amb l’experiència de l’assessor laboral podrem sortejar molts costos que solen afrontar les empreses sense experiència amb la matèria laboral, així optimitzant les despeses.
Què és un assessor laboral?
Per què necessita la meva empresa una gestoria laboral?
A XTERNA Solucions en Outsourcing SLP ens encanten les empreses i treballem cada dia per a impulsar-les a ser la seva millor versió.
Ho portem fent des de 1996 a Barcelona ciutat. Som una assessoria integral formada per un equip d’economistes, auditors de comptes, assessors fiscals, advocats i graduats socials especialitzats en la prestació de serveis d’assessoria i gestió empresarial. Com assessoria laboral a Barcelona, estem segurs que podem ajudar-te, esperem el teu missatge.50
Països
170
Clients Satisfets
Preguntes Freqüents - Assessoria Laboral
Quins factors cal tenir en compte a l'hora d'escollir una empresa d'assessoria i de gestoria laboral a Barcelona?
A l’hora d’escollir una assessoria a Barcelona, cal tenir en compte l’experiència i la trajectòria de l’empresa, a més de comparar els serveis de cadascuna i veure la capacitat de cada assessoria per adaptar-se les teves necessitats com a empresa. A Xterna, podem garantir un servei excel·lent en el cas que siguis una empresa PIME.
Quina és la principal diferència entre assessoria i gestoria laboral per a empreses?
La principal diferència entre assessoria i gestoria laboral és que l’assessoria laboral s’encarrega principalment d’assessorar i orientar les empreses en matèria laboral, mentre que la gestoria laboral s’encarrega dels tràmits i la gestió dels processos administratius i burocràtics necessaris en matèria laboral i fiscal.
Com em pot ajudar una assessoria laboral en la gestió de la meva empresa?
Una assessoria laboral pot ajudar-te en la gestió de la teva empresa de diverses maneres, com l’elaboració de contractes de treball, gestió d’altes i baixes de treballadors, gestió de salaris i seguretat social, assessorament en prevenció de riscos laborals, representació davant d’organismes i autoritats competents, etc.
Quins tipus d'empreses i PIMES poden contractar els serveis d'una assessoria i una gestoria laboral a Barcelona?
Tota classe d’empreses i PIMES poden comptar amb els serveis d’una assessoria i una gestoria laboral a Barcelona, independentment de la mida o el sector. Els nostres serveis com a assessoria laboral estan dissenyats per adaptar-se a les necessitats de la teva empresa.
Com es pot assegurar la meva empresa d'estar complint amb totes les obligacions laborals i fiscals a Barcelona?
Per assegurar-vos que esteu complint totes les obligacions laborals i fiscals de la vostra empresa, el millor és contractar els serveis d’una empresa d’assessoria i gestoria laboral especialitzada en el sector i la mida d’empresa. El motiu és perquè comptaràs amb un equip de professionals que s’encarregaran de la gestió de totes les obligacions legals i fiscals de l’empresa per evitar possibles sancions o problemes amb lleis. Per descomptat a Xterna podem ajudar-te amb això.
Quan costa contractar els serveis d'una assessoria i una gestoria laboral a Barcelona?
El cost de contractació dels serveis d‟una assessoria i gestoria laboral a Barcelona dependrà de la necessitat de cada empresa o PIME i dels serveis que necessiti. En el nostre cas, oferim serveis personalitzats, per adaptar-nos a les teves necessitats específiques com a empresa, per tant, si t’interessa, contacta’ns i estudiarem el teu cas.