...

Xterna – Asesoria para PYMES en Barcelona

La nostra obsessió és simplificar els negocis, perquè creixin de manera sostenible.

Portem més de 25 anys aportant solucions a empreses nacionals i multinacionals, ajudant-los a créixer i convertint-nos en els seus socis de confiança.

Iconos_xterna_fiscal
Fiscal

Impostos, gestió tributaria, planificació fiscal i inspeccions.

Iconos_xterna_laboral
Comptabilitat i finances

Nòmines i Seguretat Social, contractes, prevenció de riscos, selecció de personal, assistència jurídica, auditoria laboral i portal del treballador.

Iconos_xterna_contabilidad
Contabilidad y finanzas

Registre comptable, estats financers, tancaments, reporting i planificació, tot mitjançant l’ús del software ERP més avançat.

Iconos_xterna_mercantil
Mercantil

Obligacions estatutàries, operacions societàries i protecció de dades (RGPD).

Sobre Nosotros

XTERNA Soluciones en Outsourcing SLP

Donem servei a empreses tant nacionals com internacionals en matèria fiscal, laboral, comptable, financera i mercantil. Per aquest motiu, més de 170 empreses ens confien aquestes funcions, perquè oferim solucions integrals que ajuden a les empreses a créixer a través de la gestió i el control i donem resultats per sobre de les seves expectatives.

50

Paises

170

Clientes Satisfechos

Servicios

Els nostres serveis destacats

Donem servei a empreses tant nacionals com internacionals en matèria fiscal, laboral, contable, financera i mercantil.
Iconos_xterna_contabilidad
CONTABLE

Estats financers, planificació, reporting, tot amb els més avançats ERP.

Iconos_xterna_fiscal
FISCAL

Planificació fiscal, inspeccions, impostos i gestió tributària. Optimitzem la fiscalitat de la teva empresa.

Iconos_xterna_laboral
LABORAL

Nòmines i SS, contractes, prevenció de riscos laborals, selecció de peronal, auditoria laboral i portal de l’empleat.

FAQ

Preguntas Frecuentes

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti.

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga.
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga.
TRAJECTÒRIA

Portem més de 25 anys aportant solucions a empreses nacionals i multinacionals, ajudant-los a créixer i convertint-nos en els seus socis de confiança. La nostra constant obsessió és simplificar els negocis, simplificar la vida d'aquelles empreses que confien en nosaltres per acompanyar-los en els seus projectes.

SOCIS LOCALS PER EMPRESES GLOBALS

Acompanyem a les empreses que volen abordar un procés d'internacionalització, facilitant l'accés a un conjunt de serveis integrals adaptats a cada un dels més de 40 països en què disposem de presència a nivell mundial a través de l'aliança de firmes professionals de major creixement el 2020 BOKS International. Amb més de 150 clients, tant PYMES locals com empreses de grups multinacionals que cotitzen en borsa, ens hem convertit en un proveïdor de referència en serveis BPO (Business Process Outsourcing), estant registrats en el Col·legi d'Economistes (CEC) i actuant com a proveïdor homologat a ACCIO (Agencia per la competitivitat de l’empresa de la Generalitat de Catalunya).

LES PERSONES PRIMER

El nostre equip de professionals a les nostres oficines ubicades al centre dels negocis (al cor) de la ciutat de Barcelona ofereix l'atenció ràpida i personalitzada que necessita en tot moment, ja que l'interès dels nostres clients és també el nostre interès. Preparats i habituats a treballar en entorns virtuals, ens esforcem a l'màxim en mantenir la proximitat com a valor de referència amb independència de la ubicació física dels nostres interlocutors.

TECNOLOGIA COM A AVANTATGE COMPETITIU

Els nostres clients tenen accés a eines innovadores eines per al control i seguiment del seu negoci. Des ERPs per a cada tipus d'empresa que permeten estar a el dia de l'evolució de les finances basats en NAVISION (Next), quipu o ANFIX, a la plataforma IVA IT per a la recuperació d'IVA a nivell mundial, o portal de l'empleat perquè tota la plantilla accedeixi en tot moment i des de qualsevol dispositiu a la informació de les seves nòmines en qualsevol moment i amb la màxima confidencialitat.

EL TEMPS ÉS OR I FOCALITZAR ES LA CLAU

Externalitzar les funcions pròpies de l'àrea d'administració i compliment fiscal, comptable i laboral, permet centrar-se en qüestions estratègiques que aporten més valor a l'empresa i la diferencien de la competència, sense deixar de desenvolupar aquestes funcions que requereixen d'una especialització a l'màxim nivell. La nostra dilatada experiència en aquestes àrees ens permet aportar control i seguretat en aquests processos, reforçant les bases en què se sustenta el creixement dels nostres clients.

LA NOSTRA PASSIÓ; CRÉIXER A TRAVÉS DEL CONTROL

Processem les dades per a la confecció de la comptabilitat, impostos i nòmines i els analitzem per obtenir informació valuosa que posem a disposició de l'empresa. I per a nosaltres tampoc és suficient. Ens agrada anar un pas més enllà i li la nostra experiència i coneixement per convertir tota aquesta informació en creixement i millores contínues per a l'empresa, simplificant processos i guanyant control, confiança i seguretat sobre els resultats de l'negoci.

-Novedades-

Últimas Noticias